עו"ד לענייני נזיקין פתח תקווה בנוגע לתביעות

אודות המחבר


עורכת דין ריקי בקבני

RDB עו"ד ריקי בקבני

עורכת דין משפחה נזיקין ועבודה ריקי בקבני

עו"ד לענייני נזיקין פתח תקווה בנוגע לתביעות

"כל הנפגע או הניזוק על ידי עוולה שנעשתה בישראל יהא זכאי לתרופה המפורשת בפקודה מידי עושה העוולה או האחראי לה". סעיף 3 לפקודת הנזיקין התשכ"ח-1968 [נוסח חדש]
תביעת נזיקין הינה תביעה שמהותה הוא קבלת פיצוי כספי בגין גרימת נזק כלשהו, נזק גוף או נזק רכוש, שנגרם לאדם כתוצאה מרשלנות ו/או מעשה ו/או מחדל של אחר. כאשר אדם מבקש לתבוע פיצוי כספי בעקבות נזק שנגרם לו, עליו להוכיח לבית המשפט  את קיומו של הנזק על ידי ראיות ועדויות כגון מסמכים רפואיים, תמונות, עדי ראיה וכדומה. עורך דין לענייני נזיקין בתביעות נזיקין על התובע לשכנע את בית במשפט בצדקתו לפחות ב 51% כדי שתביעתו תתקבל.

ישנם סוגים שונים של תביעות נזיקין ובניהן: רשלנות רפואית, תאונת דרכים, לשון הרע, נזקי גוף, נזקי ממון, אובדן כושר עבודה ועוד.

מהי תביעת נזיקין?

כל אדם שנגרם לו נזק לגוף, נפש או רכוש כתוצאה ממעשה או מחדל או רשלנות של אחר רשאי הוא לתבוע פיצוי כספי בגין הנזק שנגרם לו כתוצאה מכך. את התביעה מומלץ להגיש לאחר התייעצות עם עורך דין בעל ניסיון בתחום אשר ילווה וידריך את התובע באופן מקצועי ויסייע לו לפעול בדרך הנכונה עבורו להשגת הפיצוי המירבי.  

תאונת עבודה

עורך דין לענייני נזיקין להוכחת גרימת נזק בתביעות נזיקין

כדי להגיש תביעת נזיקין בעלת סיכויי קבלה טובים, יש לאסוף ראיות ועדויות וכל חומר אשר יכול לסייע לתובע להוכיח כי נגרם לו הנזק בגינו הוא תובע פיצוי כספי ודי כי יעמוד בנטל הוכחה של 51% לצורך קבלת התביעה במלואה.

לדוגמא: 1. להוכיח כי הנזק נגרם כתוצאה ממעשה, מחדל, רשלנות וכדומה.

  1. להוכיח גרימת נזק ממשי לתובע.
  2. להוכיח את הקשר בין המעשה שגרם לנזק לבין הנזק שנגרם בפועל.

כיצד ניתן להוכיח כי נגרם נזק?

בכל תביעה כשם שסיפור המקרה שונה כך גם נטל ההוכחה, לעיתים יהיה קל לתובע להוכיח את גרימת הנזק ולעיתים קצת יותר מסובך. ישנם מקרים סבוכים ולא ברורים המקשים מאוד על הוכחת הקשר בין גורם הנזק לנזק בפועל ובמקרים מהסוג הזה עשוי בית המשפט להכריע ללא דרישת הוכחות נוספות.

חשוב לציין כי בכל מקרה בו יש ספק כשלהו ניתן לבקש לפנות לקבלת חוות דעת מקצועית שתתמוך בטענות התובע.

מעוניינים להגיש תביעת נזיקין? כך תעשו זאת נכון

במידה ונגרם לכם נזק כלשהו בעקבות מעשה, מחדל או רשלנות של אדם אחר או גוף פרטי או ציבורי ו/או במקרה והייתם מעורבים בתאונה מכל סוג שהוא, במידה ונגרם לכם נזק גופני או נפשי במקום העבודה או בסביבה ציבורית והנכם מעוניינים לתבוע פיצוי כספי בגין הפגיעה והנזק שנגרמו לכם, ראשית גשו לקבלת טיפול רפואי ודאגו לתעד ולשמור כל מסמך שתקבלו, תצטרכו לצרף אותם לכתב התביעה.  

חשיבות הליווי של עורך דין בהגשת תביעות נזיקין

עורך דין בעל ניסיון בתחום הנזיקין יסייע לכם להבין את הזכויות שלכם, תרגישו בטוחים ורגועים יותר כאשר עומד לצידכם אדם מנוסה המבין את הפן המשפטי ומכיר את הפרוצדורה הנדרשת לצורך הגשת תביעה מתאימה ובהתאם לנהלים והחוק. עורך דין יסייע לכם לבנות תביעה אסטרטגית ובעלת סיכויים גבוהים להשגת הפיצוי המירבי המגיע לכם.

לסיכום

במידה ונפגעתם ו/או נגרם לכם נזק כתוצאה ממעשה או מחדל או רשלנות, אל תוותרו על הזכויות המגיעות על פי חוק. אספו את החומר שיכול לסייע לכם בהוכחת הנזק שנגרם לכם, פנו לייעוץ מקצועי אצל עורך דין בעל ניסיון בתחום על מנת לבדוק את סיכויי התביעה וכן לצורך ליווי משפטי מתאים בניהול תביעת הנזיקין.

חברת R.D.B, הינה חברת עורכי דין המתמחה בין היתר גם בתחום דיני הנזיקין ובעלת ניסיון רב ומוכח בתביעות נזיקין מכל הסוגים. אנו פועלים בצורה יסודית ובמקצועיות חסרת פשרות על מנת להשיג את המטרה הטובה והנכונה עבורכם במהירות וביעילות. נשמח לסייע גם לכם וללוות אתכם בדרך לקבלת הפיצויים המגיעים לכם.

אצלנו תקבלו יחס אישי, ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי ברמה הגבוהה ביותר החל מהצעד הראשון ועד להשלמת ההליך על הצד הטוב ביותר.

R.D.B LAW FIRM- הבית שלך לעולם המשפט טל': 03-9133341 פקס: 03-9133345

* האמור אינו מהווה ייעוץ משפטי. נסיבותיו השונות של כל מקרה נבחנות לגופן ואסטרטגיה משפטית נבנית בהתאמה אישית בלבד.

עורכי דין

אודות המחבר


עורכת דין ריקי בקבני

RDB עו"ד ריקי בקבני

לייעוץ מקצועי ללא עלות:


תחומי התעסקות:
משפחה
נוטריון
נזיקין
עבודה
רשלנות רפואית

לקוחות ממליצים:

"עד לפני הערעור לביטוח לאומי התמודדתי איתם לבד שהגיע הזמן לתת נכות לצמיתות ביטוח לאומי הוריד משמעותית את הנכות מהמחלה שלי בעזרת עוד ריקי הביטוח הלאומי החזיר את אחוז הנכות לשביעות רצוני תודה"

רונן ברוך אל- תיק נזיקין

שמי יורם, עו"ד בקבני מלווה ומכילה אותי כבר כמה שנים טובות מעבר להיות אמינה ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר היא בן אדם לפני הכל יחס אנושי מהמעלה הראשונה.טופלתי דרכה בנושאים שונים ומגוונים והיא הוכיחה מקצועיות ונאמנות מלאה לאורך כל הדרך אני ממליץ עליה ומאחל לכל אדם אשר זקוק לעו"ד להגיע רק לשיחת הכירות איתה לא צריך יותר מזה בכדי להבין שאתה בידיים הכי טובות שרק ניתן.

יורם לב ארי

מאמרים נוספים:

עו"ד נוטריון בפתח תקווה

עו"ד נוטריון בפתח תקווה יש לא מעט סיבות בגינן אתם עשויים להזדקק לשירותיו של עו"ד נוטריון בפתח תקוה, בין אם מדובר בתרגום רשמי עם חתימת.. קרא עוד

עו"ד נוטריון בפתח תקווה

עו"ד נוטריון בפתח תקווה יש לא מעט סיבות בגינן אתם עשויים להזדקק לשירותיו של עו"ד נוטריון בפתח תקווה, בין אם מדובר בתרגום רשמי עם חתימת.. קרא עוד

יפוי כוח נוטריון בפ"ת

יפוי כוח נוטריון בפ"ת החוק בישראל קובע באופן ברור כי הענקת ייפוי כוח לגורם שאיננו עורך דין, בין אם מדובר באדם פרטי או בחברה למשל,.. קרא עוד
פרטים נוספים

תפריט נגישות

יש לכם שאלה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם