עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל

הוצאה לפועל

ישראלים רבים מתמודדים עם אתגרים כלכליים לא מבוטלים. מחברות שנסגרות ועד לאנשים פרטיים שמוצאים את עצמם בפני פשיטת רגל, אין ספק שיש חייבים שונים המתמודדים בפני קושי כלכלי ובירוקרטיה סבוכה.

כשהוצאה לפועל נכנסת אל התמונה הם מרגישים את החבל מתהדק ומוצאים את עצמם חסרי אונים. עם זאת, ליווי משפטי של עורך דין הוצאה לפועל הוא צעד שיכול לתרום משמעותית להתמודדות הזו.

עם ההיכרות המעמיקה עם החוקים בישראל ועם הוצאה לפועל בפרט, עורך דין הוצאה לפועל יוכל להעניק לכם ייעוץ ברמה הגבוהה ביותר, ולסייע בתכנון האסטרטגיה האידאלית להתמודדות עם המצב.

השירותים שמציע עורך הדין

עורכי דין המתמחים בהוצאה לפועל מייצגים נושים וזוכים במצבים שונים. עורך הדין נמצא שם כשנדרשת הגשת תביעה נגד גורמים פרטיים או חברות שונות, וכן אשר נדרשת גביית חוב מבעלי החברה החייבת. במקרים אחרים הוא זה שמנהל את כל ההליכים מול לשכת ההוצאה לפועל, מגיש בקשה לפשיטת רגל נגד כל אותם חייבים שמתחמקים מתשלום החובות שלהם, והוא זה שנוקט בהליכים הדרושים כדי למנוע הברחת נכסים.

לצד כל אלה, עורך הדין מייצג בנקים ועסקים, ואף נוקט בהליכי פירוק חברות כאשר הן חייבות כספים לנושים השונים, לרבות העובדים והספקים.

עורך הדין – והחייבים

במקביל לייצוג נושים, עורך דין הוצאה לפועל יכול לייצג גם חייבים במצבים שונים. למשל כאשר נדרש ניהול מדוקדק להליכים משפטיים שמתנהלים מול הוצאה לפועל או כאשר יש צורך לבקש איחוד תיקים או חקירת יכולת.

עורך הדין אף מגיע בשם החייב את הבקשה לפשיטת רגל ולאיחוד החובות הקיימים, מהלך בעל חשיבות רבה מאוד, שכן זוהי אחת הדרכים היעילות לאפשר לחייבים לנהל שגרת חיים תקינה ונורמלית יותר בדרך לאיפוס החובות.

לצד כל אלה, המייצג הוא זה שמסייע בגיבוש הסדרים עם הנושים השונים.

מה עושה מחלקת הוצאה לפועל?

עורך דין הוצאה לפועל עובד, לרוב, עם שורה ארוכה של גורמים ובעלי מקצוע. מומחים בהליכי הוצאה לפועל משתפים פעולה עם כלכלנים, חוקרים פרטיים וגם גובים ועורכי דין עתירי ניסיון.

זאת במטרה להבטיח לכל לקוח, בין אם הוא נושה או חייב, את השירות האידאלי ואת התוצאה הטובה ביותר מבחינתו.

זוהי ההיכרות עם לשכת הוצאה לפועל, עם האופן שבו היא מתנהלת ועם החוקים והתקנות – שיכולה לשרת את הנושה או את החייב, ולסייע לו להגיע אל קו הסיום כשהוא שבע רצון מהתוצאה ככל הניתן.

צרו איתנו קשר

קונסלור

תפריט נגישות

יש לכם שאלה?

מלאו פרטים ונחזור אליכם